U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Als u een klacht of zorg heeft over een product, dienst of uw algemene winkelervaring, verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. U kunt dit doen via een van de volgende methoden:
- Stuur een e-mail naar support@123flora.nl.
- Whats app onze klantenservice op +31 85 060 8099.
- Vul het contactformulier op onze website in: Contactformulier Link.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wanneer u contact met ons opneemt, vermeld dan alstublieft de volgende informatie:
- Uw naam
- Uw bestelnummer (indien van toepassing)
- Een gedetailleerde beschrijving van de klacht
- Eventuele foto's, videos of documentatie die de klacht verduidelijken
Stap 2: Klachtbeoordeling
Zodra we uw klacht hebben ontvangen, zal ons toegewijde klantenserviceteam deze zorgvuldig beoordelen. We streven ernaar om binnen [aantal dagen] werkdagen op uw klacht te reageren en u te voorzien van een passende oplossing.
Stap 3: Resolutie en Feedback
Na het onderzoeken van uw klacht, zullen we proberen deze zo snel en effectief mogelijk op te lossen. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat we een product ruilen, een terugbetaling verwerken of andere passende maatregelen nemen om uw zorgen weg te nemen. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met de geboden oplossing.
Bij 123flora.nl waarderen we uw feedback, positief of negatief, omdat het ons helpt onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Als u tevreden bent met de oplossing of als u suggesties heeft voor verbetering, horen we dat graag van u.
Stap 4: Geschillencommissie WinkelKeur
Als u onverhoopt niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht door 123flora.nl, kunt u contact opnemen met de onafhankelijke Geschillencommissie van WinkelKeur, waarvan we lid zijn. Zij zullen de zaak verder onderzoeken en bemiddelen om tot een passende oplossing te komen.
Meer informatie over de Geschillencommissie van WinkelKeur en hoe u contact met hen kunt opnemen, vindt u op WinkelKeur Geschillencommissie Link.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Bedankt voor uw vertrouwen in 123flora.nl. We staan klaar om u te helpen en uw zorgen serieus te nemen. We zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat uw winkelervaring altijd positief is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via support@123flora.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Met vriendelijke groet,
123flora.nl